سناریو بی تی اس BTS
سناریو بی تی اس BTS
وقتی وسط دعوا سرتو میندازی پایین وناراحت وایمیستی
نامجون: بهتره تمومش کنیم
جین: دارم میرم شیک میوه درست کنم اگ میخوای بیا، خاتمه دادن دعوا
شوگا: فک نکن اگ مظلوم وایسی میبخشمت
جیهوپ: ببینمت، چرا انقد ناراحتی همه زوجا دعوا میکنن، حالا واسه ددی بخند
جیمین: موچی ما دعوا نکردیم که ناراحت شدی ما فقط سر موضوعی با هم بحث کردیم، ولش کن اصلا بیا بغلم ببینم
تهیونگ: میاد سمتت و دستتو میگیره و سرتو رو سینش میزاره و میگه من عذر میخوام
جونگکوک: بازیگر خوبی هستی ولی ما کارگردانیم
😏😏😌😌
ا/ت: داوشم چی میگی؟ چی زدی؟
جونگکوک: داداشم.؟ قبرت کندس اتتتتتتتتت
سلام فندقام حالتون چطوره.؟ با لایک و کامنت و فالو هاتون بهم انرژی بدین
موچ موچ❤💋
بایی
وقتی وسط دعوا سرتو میندازی پایین وناراحت وایمیستی
نامجون: بهتره تمومش کنیم
جین: دارم میرم شیک میوه درست کنم اگ میخوای بیا، خاتمه دادن دعوا
شوگا: فک نکن اگ مظلوم وایسی میبخشمت
جیهوپ: ببینمت، چرا انقد ناراحتی همه زوجا دعوا میکنن، حالا واسه ددی بخند
جیمین: موچی ما دعوا نکردیم که ناراحت شدی ما فقط سر موضوعی با هم بحث کردیم، ولش کن اصلا بیا بغلم ببینم
تهیونگ: میاد سمتت و دستتو میگیره و سرتو رو سینش میزاره و میگه من عذر میخوام
جونگکوک: بازیگر خوبی هستی ولی ما کارگردانیم
😏😏😌😌
ا/ت: داوشم چی میگی؟ چی زدی؟
جونگکوک: داداشم.؟ قبرت کندس اتتتتتتتتت
سلام فندقام حالتون چطوره.؟ با لایک و کامنت و فالو هاتون بهم انرژی بدین
موچ موچ❤💋
بایی
- ۴۳.۰k
- ۰۷ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱۵۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط