به رسیدن فکر نمی کنم

به رسیدن فکر نمی کنم
به تو فکر می کنم
و می رسم!

این که می نویسم
نامه نیست، خیال است
کاش به انتهای سطرها که می رسم
تو لااقل خیال نباشی

بیایی!
دیدگاه ها (۱۲)

...

ای ولله

همً تشتاگ!! هم تحجی هم تتحسر وتبجیهم الگلب یوجع بیکوتذکر من ...

کل لحظه الک اشتاق

چرا می گویند یکی بود ، یکی نبود....من می نویسم یکی بود ، هنو...

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط