***من به اندازه ی تقدیر توام
***من به اندازه ی تقدیر توام
که به دست روشنت دل بسته
آسمون دل گرفته با منه
گریه انگار که به من پیوسته
حس خوب داشتنت همرامه
این به من گرمی بودن میده
من به این دلهره عادت دارم
این تویی داره امونم میده
تو تموم عاشقانه ی منی
که به هر جهت پر از احساسی
تو با دستای قشنگت داری
پل رویا رو برام میسازی
من بدون تو یعنی یک مرداب
می رسم به تیرگی یک خواب
بگو این تاریکی ها با ما نیست
در میاد از پشت ابرا مهتاب***
که به دست روشنت دل بسته
آسمون دل گرفته با منه
گریه انگار که به من پیوسته
حس خوب داشتنت همرامه
این به من گرمی بودن میده
من به این دلهره عادت دارم
این تویی داره امونم میده
تو تموم عاشقانه ی منی
که به هر جهت پر از احساسی
تو با دستای قشنگت داری
پل رویا رو برام میسازی
من بدون تو یعنی یک مرداب
می رسم به تیرگی یک خواب
بگو این تاریکی ها با ما نیست
در میاد از پشت ابرا مهتاب***
- ۶۱۹
- ۰۲ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط