حالم اونجوریه که نامجو میگه :

حالم اونجوریه که نامجو میگه :
جهان مرا مه گرفته سراسر ...
دیدگاه ها (۰)

خدا اگه بخواد همه چی اوکی میشه، امیدوارم خدا برامون بخواد !

منزلی امن تر از گوشه ی تنهایی نیست!

گاهی وقتا به بعضیا خیره میشم بعد تو دلم میگن من هیچوقت نباید...

خدایا یه شادی غیر منتظره بفرست تو زندگیمون ✓

از جهان مانده فقط جان که مرا ترک کند ....😔

حسبی الله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط