......be darak

......be darak
دیدگاه ها ()

....

دختر باید خیلی بدانداز مرد بودناز دل دادنِ کسی که همه ی روزگ...

اوففففف :'(:'(:'(:'(میخوام گریه کنم دارم دیووونه میشم :-(

اهوم....

We will never be caged, we will be free.

Cause you can could be the beauty and I could be the monster...

It's okay to be angry; It's never okay to be cruel🫧🪩🗡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط