ای که بی تو خودمو تکو تنها میبینم هرجا ک پا میزارم تو رو

ای که بی تو خودمو تکو تنها میبینم هرجا ک پا میزارم تو رو اونجا میبینم
دیدگاه ها (۲)

یاد تو هر جا ک هستم با منه

هههههوووووو

داریوشو زنشو میلاد

دنیای غم

ای که بی تو خودمو تک و تنها میبینم....

ای که بی تو خودمو تک و تنها میبینم

آقای امام رضا ای که بی تو خودمو ،تک و‌تنها میبینم🤍 :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط