چگونه است که ما،
چگونه است که ما،
در این سر دنیا،
عرق می ریزیم
و وضع مان این است❗ ️
و آنها،
در آن سر دنیا،
عرق می خورند
و وضع شان آن است❗ ️
نمی دانم❗ ️
مشکل در نوع عرق است
یا در نوع ریختن و خوردن
در این سر دنیا،
عرق می ریزیم
و وضع مان این است❗ ️
و آنها،
در آن سر دنیا،
عرق می خورند
و وضع شان آن است❗ ️
نمی دانم❗ ️
مشکل در نوع عرق است
یا در نوع ریختن و خوردن
- ۸۲۳
- ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط