# عزیزان لبنانی ده روز نشده پست کردم و گفتم از رئیس جمهور
# عزیزان لبنانی ده روز نشده پست کردم و گفتم از رئیس جمهوری ما مانند رئیس جمهوری ونخست وزیر شماها خیانتش علنی بشه فکر هیچی رو نمیکنیم خودمان ملت میکشد شماها هم باید به موقعش این مزدوران تان را سقط میکردید تا به اینجا نرسیده باشد اعتراض در لبنان به عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی
معترضان در لبنان، مسیر میان ریاق و بعلبک را با آتش زدن لاستیکها مسدود کردند
این اقدام در اعتراض به عادیسازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی و در مخالفت با توافق با آمریکا صورت گرفت
@Eshraf1
معترضان در لبنان، مسیر میان ریاق و بعلبک را با آتش زدن لاستیکها مسدود کردند
این اقدام در اعتراض به عادیسازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی و در مخالفت با توافق با آمریکا صورت گرفت
@Eshraf1
- ۲۳۰
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط