شاید خدا کاری کنع ....🎈 ❤

شاید خدا کاری کنع ....🎈 ❤
دیدگاه ها (۱)

💊 مسکن میخوری دردات تسکین شهمسکن میخوری پلکات سنگین شهکه شای...

این آشغالا گهشونو میخورنحتی اگه نباشی یکم تو دید 😉 ✌

من نباشم برا کی بخندی ؟؟؟ :)

رفیق اگه تو نباشی ....!!!من دیگه به کی بگم "لاشی" ؟؟؟؟ :) 😊

درس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط