وای چقدر اینو میخوندیم...مدرسه ما که زنگ تفریحا اهنگ چرا
وای چقدر اینو میخوندیم...مدرسه ما که زنگ تفریحا اهنگ چرا وچیه رو میزاشت ...ما هم لکه میدویدیمو اینو میخوندیم به اخرشم که میرسیدیم زبونمونو درمیاوردیم تااخرش بیرون😄
- ۶۵۱
- ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط