ما ساعت ۲۵ نداریم و برف قرمزم نداریم یعنی من فراموشت نمی

ما ساعت ۲۵ نداریم و برف قرمزم نداریم یعنی من فراموشت نمی کنم
دیدگاه ها (۰)

واو ساچ واو😩🤌🏻🤯

فراموشت نکردم نمیتونم فراموشت کنم هیچوقت

همونجام که محمود درویش میگه:زندگی از من میخواهد که فراموشت ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط