بروبچ من زندم

بروبچ من زندم
آرت اینا هم زیاد دارم ولی اکثر اوقات یا نت ندارم یا هر کار میکنم پستام نمیان
نتایج مسابقه رو توی یه کامنت زیر پست مسابقه اعلام کردم
و اینکه کسی میدونه چجوری باید نسخه ی مود شده ی ابیس پینت رو آپدیت کرد؟
دیدگاه ها (۰)

خب زمان مسابقه تمدید شد تا آخر خردادو اینکه تا اونموقع من آف...

art / دتیز / jeronimo Stilton

سلام ارت جدیدو اینم بگم که فکر نکین از ارتی که ببس گرفتم اون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط