بروبچ من زندم
بروبچ من زندم
آرت اینا هم زیاد دارم ولی اکثر اوقات یا نت ندارم یا هر کار میکنم پستام نمیان
نتایج مسابقه رو توی یه کامنت زیر پست مسابقه اعلام کردم
و اینکه کسی میدونه چجوری باید نسخه ی مود شده ی ابیس پینت رو آپدیت کرد؟
آرت اینا هم زیاد دارم ولی اکثر اوقات یا نت ندارم یا هر کار میکنم پستام نمیان
نتایج مسابقه رو توی یه کامنت زیر پست مسابقه اعلام کردم
و اینکه کسی میدونه چجوری باید نسخه ی مود شده ی ابیس پینت رو آپدیت کرد؟
- ۱۵۲
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط