من ( گوجون پیوی کبیر ) در شلمچه

من ( گوجون پیوی کبیر ) در شلمچه
یادش بخیر دوستام شهید شدن
چفیه. بهم میاد؟؟؟....
دیدگاه ها (۱۲)

....

ایشون رو لطفا لایک و دنبال کنید http://www.wisgoon.com/pin/7...

گروه هام نکنه باهم اشنا هستن خبر ندارم

comment plz

ست

یادش بخیر بنده خدایی که می گفت میاد پا به پام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط