بچه ها جونم یه چی بگم میگید باثه؟🥹

بچه ها جونم یه چی بگم میگید باثه؟🥹
بساید چنل ثبظمنی داخل تلگرام🥹🥔: https://t.me/sebzamani3
اگه‌نداری نصبکن🗣🗣
دیدگاه ها (۱۷)

اما ثبظمنی خیلی درد کشیده...واقعا رنج کشیده این‌ همه هیت حقش...

بچها...اینطور که معلومه واقعا به بارم که شده یه چیز منطقی بج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط