دختر که باشی مهربانی ات دست خودت نیست خوب میشوی با آنان ک
دختر که باشی مهربانی ات دست خودت نیست خوب میشوی با آنان که حتی چندان با تو خوب نبوده اند،دل رحم میشوی حتی در مقابل آنان که چندان رحمی به تو نداشته اند،دختر که باشی زود میرنجی،زود گریه میکنی،زود میبخشی،تو مامور احساس روی زمین هستی، دختر جان دنیا بدون بازیگوشی هایت میمیرد....
- ۴.۶k
- ۱۹ آذر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط