وقعا اینا چی دارن ک ما نداریم ؟!🤣🤣

وقعا اینا چی دارن ک ما نداریم ؟!🤣🤣
دیدگاه ها (۹)

اوه تاحالا به این توجه نکرده بودم یعنی اگه نزنن جیغ میترکن.!...

+تنهایم را با متکایم قسمت میکنم .-بدبخت سینگلی نمیتونی کاری ...

🤣🤣این چ وضعشه اخه 😃همیشه هم زشتید

😃راستش میخوام بگم که رفتم ترکیه😃

ماکه نداریم خوش بحال اونایی ک دارن

ک نداریم💔😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط