ﺍﺯ ﺑﺲ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺁﻫﻨﮓ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ ﻭ ﻣﻦ ﻧﮕﺮﻓﺘﻢ...

ﺍﺯ ﺑﺲ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺁﻫﻨﮓ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ ﻭ ﻣﻦ ﻧﮕﺮﻓﺘﻢ...






ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ : ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩﻧﻈﺮ ﺍﮔﺮ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﻣﺎﻟﯽ ﺷﻤﺎ تا ﺍﯾﻦ ﺣﺪ ﺑﺪ ﺍﺳﺖ ,
ﻋﺪﺩ 5 ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ .... ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﻨﯿﺪ ,
ﺗﺎ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﺎﻟﯽ ﺷﻮﺩ .








ﺑﺎﺯﻡ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻔﺮﺳﺘﺎﺩﻡ ,
ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ : ﮔﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﮏ ﺑﺰﻥ ﻗﻄﻊ ﮐﻦ
دیدگاه ها (۱۱)

خدایا ب خدای خودت قسم دنیات ته ته نامردیه

،

کدوم؟؟

؛،

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط