سلاممممم امیدوارم که حالتون از عالی بهتر باشه
سلاممممم امیدوارم که حالتون از عالی بهتر باشه
شخصیت ها:
ایشون که میبینید مثلا شخصیت دختری به نام لیتیشیا هستن دوست داشتم کمی بهتر میبود البته خوبه ها ولی یه مشکلی داره نمیدونم چیه ولی داره
به نظرتون خوبه واقعا؟
(به نظرم اولی از همه بهتره به شما چطور)
و یک سوال دیگه به نظرتون بقیه ی شخصیت هارو بزارم یا فقط توی رمان توصیفشون کنم یا هردو؟
لطفا هرچی نظرتونه بگین:)
ممنون که تا اینجا خوندین♡
شخصیت ها:
ایشون که میبینید مثلا شخصیت دختری به نام لیتیشیا هستن دوست داشتم کمی بهتر میبود البته خوبه ها ولی یه مشکلی داره نمیدونم چیه ولی داره
به نظرتون خوبه واقعا؟
(به نظرم اولی از همه بهتره به شما چطور)
و یک سوال دیگه به نظرتون بقیه ی شخصیت هارو بزارم یا فقط توی رمان توصیفشون کنم یا هردو؟
لطفا هرچی نظرتونه بگین:)
ممنون که تا اینجا خوندین♡
- ۴۸
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط