من تشنهٔ آن یارم، گر خُفته و بیدارم...

من تشنهٔ آن یارم، گر خُفته و بیدارم...
دیدگاه ها (۰)

اسیرِ عشقِ تو از هر دو عالم آزادست...

و چه احساسِ قشنگی ست ، تو را من داشتن..

در عشقِ تو گُم شدم به يکبار...

#سعید_حسینی@یارم یارم یارم⚜️@shakilahosseini

یا ضامن آهو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط