یکی از قابلیتام اینه که

یکی از قابلیتام اینه که

^طوری میتونم کسی رو فراموش کنم^

که انگار از اولشم نبوده...

^ینی دیوونه ی این اخلاقمم....!!!

*واقعا اینجوریم*
دیدگاه ها (۵)

لدفا شرکت کنین :)1-اگه نوشیدنی بودم:شیرکایوو2-اگه میوه بودم:...

^mitarSam injoori Sham^

^^ HaMn ala yehooi^^

سکوت....زیبا ترین فریاد یک “زن“...وقتی سکوت میکنه , وقتی تلا...

:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط