این گله سمیه....

این گله سمیه....
نباید بوش کنی و به صورتت و دستت بزنی وگرنه سمی میشی ولی من اینکار رو کردم
و هنوز اثر نکرده😅
ولی بوی خوبی داشت
بدنم هیچ واکنشی نشون نداده وبی یکمی از صورتم بی حسه و دستم هم یکی از انگشتام بی حسه... همین چیز خواصی نیست
دیدگاه ها (۵۴)

[P6](عمارت بونتن²)[نویسنده]ا/ت و سانزو و برادران هایتانی از ...

دوستان میخوام یه سناریو بنویسم که شماها هم داخلش هستید✨ازتون...

اصلا جوووووننننن

افراد قفل ابییی✨🗿

لب پرتگاه....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط