اگه تو میدونی این واسه ی کدوم انیمه اس

اگه تو میدونی این واسه ی کدوم انیمه اس
تبریک میگم تو دوست خوب منی


بگذریم، خوبید؟
واقعا حال پست گذاشتن ندار___
ولی خب دیگه چه میشود کرد...
با درس و مدرسه چه میکنید برادران و خواهران؟
بخدا واس فارسی خود فردوسی نمیتونه درسای ما رو بفهمه___

پ. ن : چرا همیشه وقتی متن رو کپی میکنم پستم میاد؟
عجیبس...
جالوبس___
دیدگاه ها (۷)

خب خانوما و آقایون گلاز اونجایی که بخاطر جنگ نتامون قطع بشه ...

واقعا حس میکنم گناه دارید___بیاید سم بخورید___

شینگیلی نانای___

من زندم

«پارت دوم ». «آرزوی من »که یک دفعه با صدای در ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط