خـواب هایــم بـوی
خـواب هایــم بـوی
تـــن تــــو را می دهـد
نکنــد آن دورتـــرهـا
نیمه شـب در آغوشـم
مـی گیــــــری ...؟؟!
.
تـــن تــــو را می دهـد
نکنــد آن دورتـــرهـا
نیمه شـب در آغوشـم
مـی گیــــــری ...؟؟!
.
- ۱.۱k
- ۰۹ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط