وااای من عااااشقش بودم ^__^

وااای من عااااشقش بودم ^__^
رد پای سگ آبی ^__^
اگه دوباره پخشش کنه میشینم میبینمش :/
دیدگاه ها (۱)

عارهچراااا؟؟؟؟ :/

خخخخ

خخخخ

چرا ایقد درازه انگشتاش؟؟؟ :/

بهم نخندین ولی اگه تلوزیون بذارتش با ذوق و شوق میشینم میبینم...

گهگاهی میشینم دوباره نگاهشون میکنم و میفهمم اینا کارتون عادی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط