قاب شیشه ای.....

قاب شیشه ای.....
دیدگاه ها (۱)

خسته اس خوابش میاد پارتی بوده خوب....‌‌

داداشی ها......

رنگاها.وعاطفه ها.....

به دنبال شکار.....

قلب شیشه ای کنار یه سنگ .....قشنگ نیست.....

هیچ کلمه ای نمیتونه زیبایی این قاب رو توصیف کنه

‌تو را با لهجه ی بارانی ات خواندم یادت نشست .. رویِ قاب احسا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط