والا:|

والا:|
کسی اعتراضی داره ؟?؟:|
دیدگاه ها (۶۱)

اینم عکسی که قولش رو داده بودم گفتم اگه لایکام به 160برسه عک...

سلامتی هممووووون هرکی منو رفیقه خودش میدونه کامنت بذاره:)

-_-

والا بخدا کی حال داره

والا هرکی صورتی دوست داره که پیکمی نیست 🎀💎✨️

بزارم نزارمنزارم بزارمبه درک می زارممممهرکی اعتراضی داره می ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط