مهم*

مهم*
فرندای عزیزم
لطفا از من ناراحت نشین ازتون خواهش میکنم...
من نت ندارم و امتاحانام زیاده پس
نمتونم بع هیچکدومتون جواب بدم پس
لطفا ناراحت نشین‌...
دوستدار شما باران🗿💔
دیدگاه ها (۱)

اونی که گفته بود از ددی من نزار..کجاستتت؟؟🗿😐#tiktok

کوک:من بردم مشکلی داری؟😂💔عیجانممممم#tiktok

عاقا‌من‌رواین‌چالشه‌قفلی‌بودم(هققق)#tiktok

هرکی‌گلپری‌من‌بشه‌،ماچ‌به‌کلش🙆🏻💔#tiktok

ایده هایی دارم که توی اجرا کردنشون استعداد های نقاشیم اصلا ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط