کدومو؟من اونی که خیلی دوستم داره چون اکه اونی که دوسش دار

کدومو؟من اونی که خیلی دوستم داره چون اکه اونی که دوسش دارم دوسم نداشته باشه اصلا ارزش نجات دادن نداره.خخخخخخ
دیدگاه ها (۹)

مهدی احمدوند.

گیج کننده است

چند درصد؟؟؟؟

کدومشو میزدین؟؟من شماره 1رومیزدم.

" وقتی به انسان خبر مرگ کسی که خیلی دوسش داره و میدن نمیخاد ...

شیرین نجات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط