خدایاااااااااااا یه چیزی بگم قول می دم دیگه هیچی نخوام خد

خدایاااااااااااا یه چیزی بگم قول می دم دیگه هیچی نخوام خدایا به جون هر کی دوس داری فقط خودشو بهم بده خدایا تو دنیا به این بزرگی یکی از بنده هاتو می خوام مث اونا نیستم که میلیارد بخوام ازت فقط یکی از بنده هاتو می خوام که برام اندازه دنیا ارزش داره خدایا به مولا قلب یه عاشق همه زندگیشه قلبمو نشکن خواهش
#13
دیدگاه ها (۱۷)

•| I’m not okay:) #13

#13

#بولداگ#13

#13*__*

PT/4      ات مهربون: مامان و بابا کار دارن باید برن تو با دا...

سلام به روی ماه قشنگ ترین دختر دنیاخوشگل خانومِ من،پیرمرد نا...

my littel boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط