طنز و سرگرمی shakhshekan 17285921

دیدگاه ها (۴)

دوستتــــــ❤ ❤ ـــون دارم...

,از همچو تـــ❤ ❤ ـــو دلداریدل برنَکنَم ، آری ... #od

کنار "تــ❤ ❤ ــوست" اگر غم را کناری هست و پایانی (od)

من وقتی اون برانداز که "عاشورا تاسوعای ما ۱۸ و ۱۹ دی بود" رو...

#طنز #کلیپ_طنز #طنزینه #طنز_شاد_خنده_دار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط