ببار باران...، باران هم
ببار باران...، باران هم
با باریدن بر این نیمکت خالی نبودنت را فریاد میزند
و با ضربه به گونه هایم رفتنت را...
من ماندم و یک خیابان خیس
و چتری که دیگر باز نمیشود!
#ارس_آرامی
با باریدن بر این نیمکت خالی نبودنت را فریاد میزند
و با ضربه به گونه هایم رفتنت را...
من ماندم و یک خیابان خیس
و چتری که دیگر باز نمیشود!
#ارس_آرامی
- ۱.۵k
- ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط