×[مآ‌بَرایِ‌هیچکس‌رِفیق‌نیمه‌رآه‌نَشدیم🌝 🌷 ]×

×[مآ‌بَرایِ‌هیچکس‌رِفیق‌نیمه‌رآه‌نَشدیم🌝 🌷 ]×
دیدگاه ها (۱)

"تو"هَمان دلبرِ معروفِ دلَم باش،مَنَم آن دلداده‌یِ مَجنون و ...

#تیکه😹 🌴 طَـرَف بالـ ـا رو اِجـاره داده پایینـو کَــرده⇦هُــ...

-|آرامش|‌‌‌یعنی‌چی؟^^☁ ️💞 +یعنی|تو|✨ 🌙

🙄 👆

- رفیق نیمه راه نمیخوام

رفیق نیمه راه خودم💔🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط