دیدگاه ها (۲)

مرسی که هستی:)

:(

من…!مرا که میشنـاسی؟! خودممکسی شبیه هیچکس!کمی که لابه لای نو...

ادمها نمیفهمنت بلکه ترجمه ات میکنن اون هم به زبان خودشان!!!!...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط