WTF?

WTF?
نمنه..
امممم
سانزو در جلد تانجیرو هستم
دیدگاه ها (۱۹)

موندم چرا دارم میخندم.....بابام مث چی عصبی شد داد زد و فش دا...

یا فالوش میکنی یا فالوش میکنی گزینه یا هم قابل قبول نیست🥰🫵🏻@...

هم آهنگ هم ادیت زیباست🐈اصلا کلا شیطان کش زیباست🐈✨️

این نوع سبک ادیت میدوستم🥹✨️

من جلد تو هستم ...

عمو تانجیرو هستم 🤓👍

اگه تانجیرو نیستم لوسی که هستم انتقام میگیرم❤🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط