🔴 نرگس محمدی از زندان‌های خوفناک و دیکتاتوری جمهوری‌ اسلا

🔴 نرگس محمدی از زندان‌های خوفناک و دیکتاتوری جمهوری‌ اسلامی هر سی ثانیه یک‌بار زنگ میزنه با رسانه‌ها و بزرگان اپوزیسیون و آنجلینا جولی و هزارنفر دیگه مصاحبه می‌کنه

🔹‌همزمان حمید نوری از زندان‌های گل‌ و‌ بلبل و مهد دموکراسی اروپا حتی حق نداره به تماسی که باهاش گرفته شده جواب بده!

🔹‌اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی جوری براندازا رو شستشوی مغزی داده که حتی با دیدن این بدیهیات هم ذره‌ای تلنگر نمی‌خورن و به حماقت ابدی خودشون ادامه میدن!

🔹‌« آدم »
دیدگاه ها (۰)

روشنگری

روشنگری

#محسن_افشانی: یه پیغام دارم برای منوتو😎

📆 12 بهمن 57. سالروز ورود امام که به دلیل حضور گسترده مردم و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط