خدایـــــــااا .....
خدایـــــــااا
.....
دلمــان را به تــو میسپاریـــم ، ،
دلــــــی که همچــون یک دفتــر پـر اســت از
غـــــــــم، دلتنگـــــــی، گنـــــــاه و آرزو .....
خـــــــدای مـــــــن....!
با دستـــــــان مهربـــــانت قلمـــی بـــردار
و بـــه لطـــف خـــودت پـــــاک کن
گناهانمــــــان را.....
خط بـــزن غمهــایمــان را.....
و دلی رســـم کن در دفتر دلمـــان
به بزرگـــی دریــــــا.....
دلمــان را به تــو میسپاریـــم ، ،
دلــــــی که همچــون یک دفتــر پـر اســت از
غـــــــــم، دلتنگـــــــی، گنـــــــاه و آرزو .....
خـــــــدای مـــــــن....!
با دستـــــــان مهربـــــانت قلمـــی بـــردار
و بـــه لطـــف خـــودت پـــــاک کن
گناهانمــــــان را.....
خط بـــزن غمهــایمــان را.....
و دلی رســـم کن در دفتر دلمـــان
به بزرگـــی دریــــــا.....
- ۱۶۹
- ۱۴ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط