یکی ازکارای دهه شصتی ها
یکی ازکارای دهه شصتی ها
وقتی این کارو میکردم
حس پیکاسوبودن بهم دست میداد!!!
وقتی این کارو میکردم
حس پیکاسوبودن بهم دست میداد!!!
- ۱.۸k
- ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط