پچه ها اردن برد☹

پچه ها اردن برد☹
کره باخت🥺
وقتی بازی تموم شد من نشستم گریه کردم🥺🥺💔
دیدگاه ها (۸)

بد جور قفلی زدم رو این#نفر_بعدی_هیتره #نفر_بعدی_در_کار_نیست

# نفر-بعدی-هیتر #نفر_بعدی_در_کار_نخواهد_بود

عشق در میان ابر ها

چانگبین درباره بازی دیروز کره جنوبی صحبت کرد!👤: بازی دیروز.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط