هیچوقت خودتو با کسی مقایسه نکن مقایسه بدبختی می آورد...م

هیچوقت خودتو با کسی مقایسه نکن مقایسه بدبختی می آورد...مقایسه از عدم اعتماد به نفس سرچشمه می‌گیرد..
دیدگاه ها (۰)

گاهی اوقات در حذف شدن کسی از زندگی شما دلیل وحکمتی نهفته است...

شرایط هیچ وقت یکی نبوده خودتو مقایسه نکن

هیچوقت به آدما اعتماد نکن❤️‍🩹🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط