چقدر ساکتن حالا اگر من بودم اینقدر جیغ میزدم پرتم میکردن

چقدر ساکتن حالا اگر من بودم اینقدر جیغ میزدم پرتم میکردن بیرون🦦
دیدگاه ها (۱)

چ دنس زیبایی🦦

عشق بین سکای منو دیوونه خودش کرده🦦

چجوری شلوارش نمیفته؟🦦

کامیشن دومتا حالا یه نقاشی رو اینقدر زود نکشیده بودم-

اینو خودم گرفتم از بیرون پنجره ی اتاقمه ؛ به نظرتون خوب شد ؟...

رفیق تا حالا بهت گفته بودم چقدر ازت خوشم میاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط