نقاشی دلی /کشیدم به یادگار/گر نماندم این بماند یادگار..شم

نقاشی دلی /کشیدم به یادگار/گر نماندم این بماند یادگار..شمع سوزان
دیدگاه ها (۱)

عکس هنری/گل و گلدون ..سبز

عکس خاص/شب و ماهو ..قدم در ناکجاباد

ممنوعه/میلاد خان ..کی مرام

عکس نوشته/آهای صدای گیتار

امسال بهترین سال من بود این آهنگ بماند به یادگار ۸ خرداد ۱۴۰...

اینم از نقاشی دختر قشنگم یاسمین خودش تنهایی کشید خواستم بزار...

عاقبت گر عمر باشد مانداگرا🖤این سخن را می گذارم یادگار 🚬🥃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط