هواگرم بود گفتم ی کم خنک شه گزاشتمش یخچال یادم رفت درش بی
هواگرم بود گفتم ی کم خنک شه گزاشتمش یخچال یادم رفت درش بیارم
- ۳.۴k
- ۲۹ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط