چرا باید بسوزی و بسازی؟ مگه عمرو چندبار به آدم میدن

چرا باید بسوزی و بسازی؟ مگه عمرو چندبار به آدم میدن
دیدگاه ها (۰)

باید به خدا پیله کرد، چون فقط با او میتوان پروانه شد

شاید غما بزرگ نیستن، دل ما کوچیکه

مایل به غافل شدن ز غوغای جهان

امیدوارم همه ی آرزوهایی که دارینو یه روزی زندگی کنین

باید بسوزی

بعضی چیز ها رو باید چندبار شنید

وایب خوبی که دخترای موتور سوار به ادم میدن💙⚡️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط