در هــــوای آغــوشت سخـت خـمارم،

در هــــوای آغــوشت سخـت خـمارم،

دوای دردم را می خـــــــــواهم،

دستانٍ تـــو . . .


بوسـه ای ریـز . . .

لحظه ای آغوشی گــــــــرم . . .

و دیگــــــر ؟!

دیگــــر هیچ . . .
دیدگاه ها (۳)

#دخترونه#صورتی

کبریـتهـای سـوختـه هـم ،روزی درخت های شادابی بوده اند . . .م...

صدایت به پاییز رفته...هرچه میگویی دلم میریزد...!

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیستغیر از تو کسی در دل من جاشدنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط