-میگم خوبم اما... صدآم میلرزع-♡

-میگم خوبم اما... صدآم میلرزع-♡
دیدگاه ها (۱)

تقصیر خودم بود کآری کردم بخنده...خودم عآشق خندهآش شدم

مهربون کع باشی خسته کننده میشی(:!!

بِه ظاهِر همه چیز خوبه وَلی همه چی بِه ظاهر نیست

بعضی وقتا دلم میخاد همه چیو ول کنم زل بزنم تو اون چشات بگم *...

وقتی میگم خوبم ولی درواقع:::))

بعضی وقتا به خودم میگم مجبور نیستم تظاهر کنم خوبم ، ولی بازم...

من میگم خوبم اما...🙃سریال: هندوانه چشمک زن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط