☆دو نفر در یک قلب پارت ((۴)) ☆
☆دو نفر در یک قلب پارت ((۴)) ☆
یومه یه لباس انتخاب کرد (اس دو)
یومه: این چطوره؟
هاروکا: قشنگه
اسمایلی: یکم به نظرت باز نیست؟
انگیری: چرا بازه
یوما: به شما ربطی داره که خواهرم چت لباسی میپوشه
اسمایلی: شاید داشته باشه
انگیری: بخاطر اینکه پسرای دیگه نگاش نکنن بخاطر لباسش میگم
هاروکا و یومه: جانننن
انگیری: ای بابا یعنی اصلا ولش
یوما: شما دوتا بهتره دخالت نکنین
اسمایلی: ای بابا (با حالت مسخره گی میگه)
هاروکا رفتیه لباس انتخاب کرد و پوشیدش
هاروکا: دعوا رو ول کنین این لباس چطوره(اس سه)
یوما: یکم کوتاهه
اسمایلی: چیه مشکلی دارییی؟(با لبخند عصبی)
انگیری: قشنگه
یوما: مشکلی دارم مشکلیهه؟ 💢💢
اسمایلی: لطفا بزارید من اینو همینجا خاک کنم
یومه: میشه انقد دعوا نکنید (با ناراحتی)
اسمایلی: ببخشید
یوما: خاهرم این دوتا رو به غلط انداختن میکنه (زیر لب میگه میخنده)
انگیری: چیزی گفتی
یوما: نه نگفتم
یومه یه لباس انتخاب کرد (اس دو)
یومه: این چطوره؟
هاروکا: قشنگه
اسمایلی: یکم به نظرت باز نیست؟
انگیری: چرا بازه
یوما: به شما ربطی داره که خواهرم چت لباسی میپوشه
اسمایلی: شاید داشته باشه
انگیری: بخاطر اینکه پسرای دیگه نگاش نکنن بخاطر لباسش میگم
هاروکا و یومه: جانننن
انگیری: ای بابا یعنی اصلا ولش
یوما: شما دوتا بهتره دخالت نکنین
اسمایلی: ای بابا (با حالت مسخره گی میگه)
هاروکا رفتیه لباس انتخاب کرد و پوشیدش
هاروکا: دعوا رو ول کنین این لباس چطوره(اس سه)
یوما: یکم کوتاهه
اسمایلی: چیه مشکلی دارییی؟(با لبخند عصبی)
انگیری: قشنگه
یوما: مشکلی دارم مشکلیهه؟ 💢💢
اسمایلی: لطفا بزارید من اینو همینجا خاک کنم
یومه: میشه انقد دعوا نکنید (با ناراحتی)
اسمایلی: ببخشید
یوما: خاهرم این دوتا رو به غلط انداختن میکنه (زیر لب میگه میخنده)
انگیری: چیزی گفتی
یوما: نه نگفتم
- ۹.۰k
- ۱۷ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط