بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
قسمت سوم :
با تمامی سوابق خود و خانوادهاش، تا خدمتگزاری چون احمدی نژاد که با علم، اخلاص، درایت و شجاعت به میدان آمد و کار کرد، ولی ای کاش در مواضعش ثابت میماند، تا خاتمی، روحانی، شهید آیت الله رئیسی، و اکنون پزشکیان، همه با انتخاب اکثریت مردم بر مسند قدرت نشستند، چنان که تمامی نمایندگان مجلس در تمامی ادوار نیز منتخب مردم بوده و میباشند.
بنابراین، هر موفقیتی که به دست آورده ایم، یا هر شکست، عقبگرد، رکود اقتصادی، حتی جسورتر نمودن دشمنان خارجی و ستون پنجم داخلی و سایر پیشآمدهای مثبت و منفی، همه حاصل انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، توسط خودمان میباشد. به قول معروف: از ماست که بر ماست.
دعوتها و عوامفریبیها : تمامی دعوت های به حق، خواه از جانب حق تعالی به واسطۀ پیامبران و امامانش باشد، خواه از سوی رهبران صادق و حکیم باشد، و خواه از سوی فرهیختگان دلسوز و صادق، همه برای ارتقای سطح دانش و بینش مردم، برای انتخاب بهترین ها و رسیدن به رشد و رفاه و سعادت دنیوی و اخروی می باشد؛ چنان که تمامی دعوتهای به ناحق که همیشه با عوامفریبی صورت می پذیرد، برای رسیدن به قدرت، تحقق اهداف خبیثانه، و منافع شخصی، گروهی و حزبی صورت میپذیرد.
کسی حق ندارد پس از رسیدن به نتایج نامطلوب انتخابش، زمین و آسمان و دیگران را مقصر بخواند، باید چشمش را بازمی کرد و درست انتخاب میکرد! چنان که در قیامت، ابلیس لعین به اهل جهنم میگوید: وَ قالَ الشَّيْطانُ لَمَّا قُضِيَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَكُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَ وَعَدْتُكُمْ فَأَخْلَفْتُكُمْ وَ ما كانَ لِي عَلَيْكُمْ مِنْ سُلْطانٍ إِلَّا أَنْ دَعَوْتُكُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لِي فَلا تَلُومُونِي وَ لُومُوا أَنْفُسَكُمْ ما أَنَا بِمُصْرِخِكُمْ وَ ما أَنْتُمْ بِمُصْرِخِيَّ إِنِّي كَفَرْتُ بِما أَشْرَكْتُمُونِ مِنْ قَبْلُ إِنَّ الظَّالِمِينَ لَهُمْ عَذابٌ أَلِيمٌ - و چون كار كيفر و پاداش به اتمام رسد شيطان از روى ملامت به دوزخيان گويد: همانا خداوند به شما وعده داد، وعده راست و من به شما وعده دادم، ولى با شما تخلّف كردم، من بر شما تسلّطى نداشتم، جز آن كه شما را دعوت كردم و شما به ميل خود استجابت كرديد. پس مرا ملامت و نكوهش نكنيد و خود را سرزنش كنيد. در اين روز نه من مىتوانم فريادرس شما باشم و نه شما فريادرس من. من از اينكه مرا پيش از اين شريك خدا قرار داده بوديد، بيزارم. قطعاً براى ستمگران عذاب دردناكى است.(سوره ابراهیم آیه 22)(ادامه دارد...)
قسمت سوم :
با تمامی سوابق خود و خانوادهاش، تا خدمتگزاری چون احمدی نژاد که با علم، اخلاص، درایت و شجاعت به میدان آمد و کار کرد، ولی ای کاش در مواضعش ثابت میماند، تا خاتمی، روحانی، شهید آیت الله رئیسی، و اکنون پزشکیان، همه با انتخاب اکثریت مردم بر مسند قدرت نشستند، چنان که تمامی نمایندگان مجلس در تمامی ادوار نیز منتخب مردم بوده و میباشند.
بنابراین، هر موفقیتی که به دست آورده ایم، یا هر شکست، عقبگرد، رکود اقتصادی، حتی جسورتر نمودن دشمنان خارجی و ستون پنجم داخلی و سایر پیشآمدهای مثبت و منفی، همه حاصل انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، توسط خودمان میباشد. به قول معروف: از ماست که بر ماست.
دعوتها و عوامفریبیها : تمامی دعوت های به حق، خواه از جانب حق تعالی به واسطۀ پیامبران و امامانش باشد، خواه از سوی رهبران صادق و حکیم باشد، و خواه از سوی فرهیختگان دلسوز و صادق، همه برای ارتقای سطح دانش و بینش مردم، برای انتخاب بهترین ها و رسیدن به رشد و رفاه و سعادت دنیوی و اخروی می باشد؛ چنان که تمامی دعوتهای به ناحق که همیشه با عوامفریبی صورت می پذیرد، برای رسیدن به قدرت، تحقق اهداف خبیثانه، و منافع شخصی، گروهی و حزبی صورت میپذیرد.
کسی حق ندارد پس از رسیدن به نتایج نامطلوب انتخابش، زمین و آسمان و دیگران را مقصر بخواند، باید چشمش را بازمی کرد و درست انتخاب میکرد! چنان که در قیامت، ابلیس لعین به اهل جهنم میگوید: وَ قالَ الشَّيْطانُ لَمَّا قُضِيَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَكُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَ وَعَدْتُكُمْ فَأَخْلَفْتُكُمْ وَ ما كانَ لِي عَلَيْكُمْ مِنْ سُلْطانٍ إِلَّا أَنْ دَعَوْتُكُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لِي فَلا تَلُومُونِي وَ لُومُوا أَنْفُسَكُمْ ما أَنَا بِمُصْرِخِكُمْ وَ ما أَنْتُمْ بِمُصْرِخِيَّ إِنِّي كَفَرْتُ بِما أَشْرَكْتُمُونِ مِنْ قَبْلُ إِنَّ الظَّالِمِينَ لَهُمْ عَذابٌ أَلِيمٌ - و چون كار كيفر و پاداش به اتمام رسد شيطان از روى ملامت به دوزخيان گويد: همانا خداوند به شما وعده داد، وعده راست و من به شما وعده دادم، ولى با شما تخلّف كردم، من بر شما تسلّطى نداشتم، جز آن كه شما را دعوت كردم و شما به ميل خود استجابت كرديد. پس مرا ملامت و نكوهش نكنيد و خود را سرزنش كنيد. در اين روز نه من مىتوانم فريادرس شما باشم و نه شما فريادرس من. من از اينكه مرا پيش از اين شريك خدا قرار داده بوديد، بيزارم. قطعاً براى ستمگران عذاب دردناكى است.(سوره ابراهیم آیه 22)(ادامه دارد...)
- ۲۸۱
- ۰۲ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط