مـــــن

مـــــن
➫ اون ➴زخمــــــیـــــو خوردم➵
➤ڪہ تــــــو➣
➘ از حـــس ➧ڪردنــــش➧ ↻میمیـــرے
دیدگاه ها (۱)

#چشمامـــو براے ابــد #بارانے ڪــرد ڪسے ڪــہ مےگفتـــ :اجــا...

همـه میــــــگن گوشی زیاد دستته یکـم بذار کنـاراما هیـــــشک...

-آدَمارُو بیخیال🌅 🕸 -بِبین خُدا🌱 🤘 🏿 -چِقَدر دوسِت دارِه🌬

من اون دارچینی اش خوردم خوشمزه است

وای خدا سر اون دونفر که پرده سبزن جر خوردم🤣💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط