خداییش همه ایران مدیون‌ ش هستَن، اگر توی مرزها جانفشانی م

خداییش همه ایران مدیون‌ ش هستَن، اگر توی مرزها جانفشانی می‌کرد، فقط، فقط به این علت بود، که منو شما راحت سر روی بالش بذاریم، چونکه قطعا و 100% داعش رو برای ایران ساخته و پرورش داده بودند...
سلطانی مرد
🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
دیدگاه ها (۰)

مراقب باشید اولین اشتباه رو نکنید....

تا خدا نخواد، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، چه خوب و چه بد...

دومینو های قبل از این همه شون کشک، فوق‌العاده ست... 👍 👍 👍 👍

رز مرگ پارت ۲۷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط