دازاییییییییییییییی!!!!!با بایسم چیکار کردی!!!?????کجا فر

دازاییییییییییییییی!!!!!با بایسم چیکار کردی!!!?????کجا فرستادیش بچروووووو????
دیدگاه ها (۲)

این دو تا به هم ربط دارن????

از کی تا حالا این دو تا با هم رفیق شدن????

چویا رو مثل بادکنک هلیمی داره میبره!!!

بدبخت چویا!!!!

دازاییییییییییییییی😡😡🧡🍷

همه ی آدمها؛یادشون میره براشونچیکار کردیولی یادشون میمونه،با...

چیکار کردی بام...؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط